P
P.R. Aivan ihana
L
L.M. Laadukkaan tuntuinen kangas ja kaunis väri. Oli harmillisesti liian suuri.
E
E.S. Muuten ihan kiva mekko, mutta pääntie saisi olla edestä hivenen avarampi. Varsinkin istuessa mekko alkaa helposti "kurkuttaa' eli nousee kaulalle ylös
S
S.R. Fiini Fröökynä Trikoomekko Tytti
P
P.K. Kiva mekko olisi mutta eka frilla aivan liian ylhäällä, tulee suoraan tissien päälle ja on ihan hölmön näköinen sitten
Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut