USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Saat sähköpostiisi seurantakoodin kun tilauksesi on lähtenyt Ylistaron liikkeestämme matkaan. Seurannan näet Postin sivuilta syöttämällä koodin hakukenttään.
Täytä tilauksessasi saapunut palautuslomake ja pakkaa tuote sekä lomake pakettiin. Voit pakata ne esimerkiksi muovipussiin ja teipata paketin huolellisesti kiinni. Pakkauksen ei tarvitse olla alkuperäinen. Kirjoita paketin päälle palautuskoodimme "625358". Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen, he hoitavat loput.
Palautusmaksumme on 5,90€. Vähennämme palautusmaksun tilauksesi hyvityksen yhteydessä. Jos tilauksesi summa on alle 100€, jää maksettavaksesi myös alkuperäiset toimituskulut 6,90€, joita emme hyvitä.
Voit palauttaa verkkotilauksen Ylistaron liikkeeseemme. Valitettavasti tilausten palauttaminen ei onnistu muihin liikkeisiimme.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai soittamalla, niin tarkistamme tuotteesi saatavuuden ja varaamme sen sinulle. Täytäthän palautuslomakkeen ja kirjaat tähän vaihdettavat tuotteesi. Vie paketti lähimpään postitoimipisteeseen palautuskoodilla 625358.
Ei maksa, me maksamme postikulusi molempiin suuntiin. Jos haluat kuitenkin vaihtaa tuotteen toisen kerran, tulee postikulut maksettavaksi sinulle.
Olethan reklamaatiotapauksissa sekä väärien tuotteiden kohdalla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse, niin selvitämme tilanteesi mahdollisimman pian! :) Otathan myös tilausnumerosi esille käsittelyn nopeuttamiseksi.
Asiakaspalvelumme toimii sähköpostitse ja puhelimitse klo 10-16 arkipäivisin. Olethan tilauksiin liittyvissä asioissa yhteydessä meihin vain yllä mainittujen kanavien kautta. Emme käsittele tilauksia sosiaalisen median kanavissa tietoturvasyistä.
sähköposti: verkkokauppa@fiinifrookyna.fi
puh: 041 318 6118