K
K.N. Ihana mekko
R
R.J. Ostettu vihreä ja nyt tilattu oranssi.Ihana päällä!
M
M. Vielä oli ostettava oranssin värinen Safira tunika( mulle mekko)
Keltaisen Safiran jo ostin.
Niin kauniit kesän värit ja hyvä malli itselle. Ei turhia kiristyskuminauhoja vyötäröllä ja istuu todella hyvin. 10 pistettä, myös nopeasta lähetyksestä.
R
R. Aivan ihana keltainen tunika❤️
R
R.V. Aivan ihana keltainen tunika❤️
Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut