A
A.M. Ihana toppi, tykkään kuminauhasta helmassa😊
T
T.P. Fiini Fröökynä Toppi 135
M
M. Sopivan kokoinen.
S
S. Ostimme työkaverin kanssa todella hyvännäköisiä paitoja. Koot olivat sopivat. Tilaamme varmasti toistekin.
S
S.K. Tyylikäs toppi,tykkään🥰
Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut