T
T. Kiva kesämekko.
J
J. Kiva mekko kesään ja koko on just sopiva. Tykkään.
L
L.T. Sopi hyvin päälle mutta köytännössä en ole vielä testannut niin siitä tippuu 1 tähti… ehkä lisään sen myöhemmin 💕
Ja oli ihanasti pakattu ja vielä tikkari, kiitos 💕
H
H.T. Nämä mekot on yleensä vähän liiankin "hölttänöitä" eli väljää mallia
R
R.M. Ihana, tykkään, kunhan kesä koittaa on varmasti kovassa käytössä
Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut