Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut
Tuotekuvaus
Mitat
Koko / rinnanympärys venytettynä / pituus ilman olkaimia
One size (36-44) / 114cm / 115cm
Materiaali
100% pellava
Lähetämme tuotteet postipakettina 1-3 arkipäivän kuluttua tilausvahvistuksesta. Voit seurata pakettiasi Postin sivuilta.
Toimituskuluista vastaa asiakas, ellei toisin mainita. Toimituskulu 7,90€ lisätään ostoskoriisi automaattisesti. Toimituskulua ei hyvitetä asiakkaalle palautuksen yhteydessä. Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus.
Kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tuotteesi saatavuuden ja varaamme sen sinulle. Ensimmäinen vaihto veloituksetta / tilaus. Saman tilauksen seuraavista vaihdoista veloitamme normaalin postikulun 7,90€.
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus paketin vastaanottamisesta lähtien. Tilauksen palauttamisen maksaa asiakas ja palautusmaksu on 6,90€.
Palautus tehdään Postin palautusnumerolla 625358.
Palautusmaksu vähennetään automaattisesti tuotehyvityksestä, eikä toimituskuluja hyvitetä. Hyvitys suoritetaan alkuperäisen maksutavan kautta.
Mekko sai heti työkavereilta kehuja, kun laitoin sen tykypäivänä päälle. Kehuttiin väriä (punainen) ja koristelua helmassa. Olimme saaristossa jossa sekä hellettä että paikoin tuulista ja mekko toimi hyvin. Otsa paloi mutta ei taida olla mekon vika ;)
Oikein mukavan mallinen mekko, vain olkaimet valuvat hieman koska pienet rinnat. Muuten koko oikea ja oli tarjoushintainen, joka kiva uutinen.
Olisipa olkaimet olleet itsesäädettävät niin olisi ollut täydellinen. Aika tiukka yläosa siksi.
Aivan ihana tunika.
Toimitus nopea ja tuote sopiva
Todella tyytyväinen nopeaan toimitukseen ja kauniiseen mekkoon.
Kauppiaalla ihanan hauskoja mainosvideoita, joista tulee hyvä mieli.
Tosi pehmeä ja kevyt jakku. Vaikka jakku on sopivan lämpöinen kevätsäähän, mahtuu sen alle ohut neule ja paita. Siisti ja kiva!
Ihana väri, oikea koko ja ihana päällä. Tykkään kovasti.
Mokkamainen, samettisen pehmeä. Ihana päällä ja sopi niin hyvin Orelia jegginsien kanssa, viininpunaiset 😍