Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut
Tuotekuvaus
Mitat
Koko / rinnanympärys venyttämättä-venytettynä/ pituus
One size (46-52) / 130cm - n.148cm / 75cm
Materiaali
95% viskoosi, 5% elastaani
Lähetämme tuotteet postipakettina 1-3 arkipäivän kuluttua tilausvahvistuksesta. Voit seurata pakettiasi Postin sivuilta.
Toimituskuluista vastaa asiakas, ellei toisin mainita. Toimituskulu 7,90€ lisätään ostoskoriisi automaattisesti. Toimituskulua ei hyvitetä asiakkaalle palautuksen yhteydessä. Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus.
Kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tuotteesi saatavuuden ja varaamme sen sinulle. Ensimmäinen vaihto veloituksetta / tilaus. Saman tilauksen seuraavista vaihdoista veloitamme normaalin postikulun 7,90€.
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus paketin vastaanottamisesta lähtien. Tilauksen palauttamisen maksaa asiakas ja palautusmaksu on 6,90€.
Palautus tehdään Postin palautusnumerolla 625358.
Palautusmaksu vähennetään automaattisesti tuotehyvityksestä, eikä toimituskuluja hyvitetä. Hyvitys suoritetaan alkuperäisen maksutavan kautta.
Todella miellyttävä ja ihana.
Erittäin miellyttävä materiaali, miellettyvä päällä, reilu koko. Tykkään super paljon 👌👌🩷☀️
Terkuin
Kaisa Suokko
Oli musta ennestään niin tiesin että paita on hyvä👍🏻
Ihanan pehmeä materiaali eikä pitsitkään kutita. Mukava päällä. Materiaali joustaa hyvin. Yksi tähti lähtee paidan pituudesta ja ylipitkistä hihoista. Pitkäselkäiselle ja vatsakkaalle saisi olla vieläkin enemmän pituutta.
Paita oli isompi kuin odotin, mutta se ei haittaa, koska löysää istuvuutta haettiin. Materiaali on ihanan tuntuinen iholla ja pitsit ovat myös pehmeät. Mun lempparipaita!
Toimitus oli supernopea ja aspa huippuluokkaa.
Toimitus nopea ja tuote sopiva
Todella tyytyväinen nopeaan toimitukseen ja kauniiseen mekkoon.
Kauppiaalla ihanan hauskoja mainosvideoita, joista tulee hyvä mieli.
Tosi pehmeä ja kevyt jakku. Vaikka jakku on sopivan lämpöinen kevätsäähän, mahtuu sen alle ohut neule ja paita. Siisti ja kiva!
Ihana väri, oikea koko ja ihana päällä. Tykkään kovasti.
Mokkamainen, samettisen pehmeä. Ihana päällä ja sopi niin hyvin Orelia jegginsien kanssa, viininpunaiset 😍