Saatat myös pitää näistä
Äskettäin katsotut
Tuotekuvaus
Mitat
Koko / rinnanympärys venyttämättä-venytettynä/ pituus
One size (46-52) / 130cm - n.148cm / 75cm
Materiaali
95% viskoosi, 5% elastaani
Lähetämme tuotteet postipakettina 1-3 arkipäivän kuluttua tilausvahvistuksesta. Voit seurata pakettiasi Postin sivuilta.
Toimituskuluista vastaa asiakas, ellei toisin mainita. Toimituskulu 7,90€ lisätään ostoskoriisi automaattisesti. Toimituskulua ei hyvitetä asiakkaalle palautuksen yhteydessä. Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus.
Kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tuotteesi saatavuuden ja varaamme sen sinulle. Ensimmäinen vaihto veloituksetta / tilaus. Saman tilauksen seuraavista vaihdoista veloitamme normaalin postikulun 7,90€.
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus paketin vastaanottamisesta lähtien. Tilauksen palauttamisen maksaa asiakas ja palautusmaksu on 6,90€.
Palautus tehdään Postin palautusnumerolla 625358.
Palautusmaksu vähennetään automaattisesti tuotehyvityksestä, eikä toimituskuluja hyvitetä. Hyvitys suoritetaan alkuperäisen maksutavan kautta.
Olen kokoa 46-50 ja tämä on ihan liian iso ja lörppö päällä. Pitsit roikkuu. En palauttanut. Joko pitää ommella pienemmäksi tai sitten yöpaidaksi. Enemmän koolle 52 ->
Kiva materiaali, väri, kauniit pitsit
Olin todella pettynyt ostokseeni. Tietysti odotin, että pusero on tehty luumun värisestä kankaasta, mutta se olikin tehty valkoisesta kankaasta ja valmiiksi ommeltu pusero oli värjätty lopuksi luumun väriseksi siten, että kaikki saumat olivat puseron ulkopuolelta jääneet valkoisiksi.
Tämä oli liian iso, liian pitkä ja ihan liian pitkät hihat. En palauttanut, käytin singeriä, kun muuten oli kiva.
Todella kiva ja monikäyttöinen paita.
Hieno väri.
Toimitus nopea ja tuote sopiva
Todella tyytyväinen nopeaan toimitukseen ja kauniiseen mekkoon.
Kauppiaalla ihanan hauskoja mainosvideoita, joista tulee hyvä mieli.
Tosi pehmeä ja kevyt jakku. Vaikka jakku on sopivan lämpöinen kevätsäähän, mahtuu sen alle ohut neule ja paita. Siisti ja kiva!
Ihana väri, oikea koko ja ihana päällä. Tykkään kovasti.
Mokkamainen, samettisen pehmeä. Ihana päällä ja sopi niin hyvin Orelia jegginsien kanssa, viininpunaiset 😍